Spöket laban

Haha, vad det är roligt med kommentarer.

Adam kommenterade i mitt förra inlägg att jag var riktigt osminkad när jag satt i kassan igår.
Haha true!  För vissa kan det komma som en chock, för andra inte.

Antar att det kom som en chock för jocke som lyckades glömma kvar sin fina toaborste
i min kassa, haha!

På dagis ser jag ingen anledning till att sminka mig och innan jag
intar kassan på willy:s tar jag oftast bara på lite fondation & puder.
Det får duga åt folket helt enkelt! =)

Men imorgon är det fredag & då åker även maskaran på ;)

Idag lyckades jag lämna kvar min mobil på H&M på gränby. Bra jobbat, Malin!
Så är telefonlös tills imorgon eftermiddag då jag hämtar den påväg till willy:s.

Annars blir det dagis imorgon från halv 9 till halv 4 och därefter jobbar jag mellan
17-21:15. Någon som vill spendera kvällen med mig sedan? =)


Kommentera gärna :)
Postat av: a

Ja det var lite ovanligt att se :)

2009-03-27 @ 15:25:34
URL: http://uppsalabloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0