Tandläkarskräck

Sitter för tillfället hemma framför datorn på lunchrasten och taggar till inför mitt
 besök hos tandläkarn. Måste erkänna att jag är nervös.

Jag ska nämligen få borra två småhål på höger sida längst bak någonstans..
 vilket betyder att jag ska få två bedövningar..usch!!

 Det var inget akut men eftersom jag fyller 20 nästa år. (Ja, vi 90or gör faktiskt det.
Chockerande,
jag vet.) Och då måste jag ju börja betala för mina besök
hos tandläkaren. Så dom var lite snälla och tog det nu när det ändå är gratis för mig. =)



Så nu ska jag borsta tänderna & sedan rasta hundarna en sväng..

Efter dagis åker jag direkt in till willy:s.
Ha en trevlig tisdag hörrni!
KramKram

Kommentera gärna :)
Postat av: Indira

haha :)

2009-03-26 @ 06:52:16
URL: http://indiira.blogg.se/
Postat av: a

du var riktigt osminkad igår när du satt i kassan!

2009-03-26 @ 12:44:48
URL: http://uppsalabloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0