Lördag!

Har haft lite svårt att få in bloggtid i min fullspäckade vardag som har pågått de
senaste dagarna.  Men nu så.

I torsdags var jag som sagt på bio och såg Män som hatar kvinnor.
Herregud vilken jävla bra film, den måste ni verkligen se!!
Jag gick dit med 0 förväntningar och hade en lite negativ inställning faktiskt.
Men snacka om att man var nöjd när man gick därifrån, riktigt riktigt bra var den.

Veckans OH SHIT
Något som inte riktigt var lika roligt var att jag träffade min handledare Jonas från
Willy:s på gymmet!  Det var lite jobbigt faktiskt. Speciellt pga våran fight om hans
röda backar. Haha.. Han var heller inte riktigt lika 30års-läcker iförd gubbträningskläder
när jag hade gymkillarna att jämföra med. ;p

Igår Fredag hade jag min sista dag som praktikant på willy:s.
Lite sorgligt var det faktiskt när jag skulle rensa ur mitt skåp och lämna in mina kläder
 och passerkort. Har ju hunnit med o träffat en hel del underbara människor där under min tid.
 Både kunder och personal. Har hunnit fått två stamkunder t o m. Trevliga gubbar.

Men Jonas berättade igår att han tyckte att jag hade jobbat fantastiskt bra
och att dom var helnöjda med mig. Kul att höra! =)
 Så nu skulle dom styra upp helgjobb samt sommarjobb åt mig! BIG SMILE!

Fredagskvällen spenderade jag på people tillsammans med Annica och Emelie.
Det var trevligt men ändå riktigt tråkigt. Bara en massa brunstiga 91or och minst sagt
märkliga killar, haha! 

Flera gånger kom det fram killar till oss och fick tjejerna att tro att jag kände dom.
Det gjorde jag inte :P    Ja, konstiga.

Träffade en del trevliga bekanta däremot och sånt är alltid trevligt.
Bland annat träffade jag på Camilla från rasbo som jag inte har sett på flera år.
Det var verkligen inte igår och hon undrade vad som hände i alunda nu för tiden.
Jag lovade att höra av mig när det vankades fest i Alunda någongång.  Haha stir it up! ;)

Till gårdagens vimmelfotograf: Break a leg!
Eller lär dig att fotografera eller byt yrke eller lär dig att redigera eller......
    

Fotografen måste ju vart full eller något, kolla själva på fredagens vimmelbilder!

Cya!


Kommentera gärna :)
Postat av: Indira

2009-03-07 @ 15:27:32
URL: http://indiira.blogg.se/
Postat av: Indira

haha verkligen (; Jacob ska köra någon stenåldersmetod, typ bara kött och potatis haha ! & pohl ska äta tallriksmodellen. De kommer bli roligt & se om det händer nätt (;(;

2009-03-07 @ 15:39:55
URL: http://indiira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0