I'm growing up, are u?

Idag har jag och Emma fixat och trixat med vårat UF företag inför
Våga vara egen- mässan den 29mars på Fyrishov.
Just nu känns det rätt så lungt men jag vet att när den dagen kommer så kommer vi
att vara helstressade och ha hur mycket som helst att göra. Men nu är nu och då är då.

Jag tycker verkligen att ni ska komma och kolla på mässan den 29mars.
Sammalagt är det 127 anmälda unga företag med allt från konstiga, roliga, goda,
 smarta, fula och sköna produkter/tjänster.
Så kom dit och titta, ni kommer inte att ångra er! =)

I övrigt verkar det som att denna vecka kommer att bli fullspäckad:

Tisdag: Fixa praktikplats samt fixa med UF i skolan
Onsdag: Inlärning av kassa på willy:s 10-13
Torsdag: Praktik/besök hos Malin på Eckerölinjen i grisslehamn.
Fredag: Inlärning av kassa på Willy:s, Årets partaj i valö.
Lördag: Vin& Myskväll med Malin&Milla? om möjligt.
Söndag: Sova, sova och sova

Var på willy:s och hämtade mitt omdöme idag, riktigt kul läsning. ;)

"Otroligt duktig! Arbetsam,tar egna initiativ, lätt att samarbeta med och har
 tagit väldigt stort ansvar. Alltid glad och trevlig mot både kunder och arbetskamrater.
 MVG +!!!"


Kan man få ett bättre betyg? =)=)

Fick också mina 2x3 timmars inlärning av kassan på schemat den här veckan.
Så redan nästa vecka är jag fit for fight för jobb på willy:s, hihi!



Nej nu måste jag krypa i säng o läsa mina häften jag fick från Willy:s om allmäna regler
och annat strunt. Sov gott sweetie pies!


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0