Bara mänsklig

Jäklar..vad tårarna sprutar! Grey's Anatomy säger jag bara.. ;(
Går rakt in i hjärtat så att säga..

Nåja, strax innan grey's var jag & Mallan ute och promenerade kvällen till ära.
Vi tog en skön runda runt Alunda med vovvsingarna. =)

Dagens största problem
Hur beskriver man bäst för en 4-åring vad sverige är?

Julia: Kommer du ifrån sverige?
Malin: Ja, det gör jag
Julia: Det gör Saga också.
Malin: Gör inte du det då?
Julia: Nej, jag kommer ifrån Skoby!

Man är bra allmänbildad jämfört med dom ;)

Imorgon ska jag först vara på dagis mellan 08:30 - 14:50
och sedan ska jag faktiskt jobba på Willy:s mellan 16:00-21:15

Dom ringde nämligen idag och frågade om jag kunde hoppa in.
Jamen visst sörru! =)
Första gången jag får sitta själv i kassan, pirrigt värre!

Men nu blir det till att sova för imorgon ska jag upp tidigt och
 ta en före-frukost-springtur. Godnatt!


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0