Skidbrännan

Människor har skrattat åt mig idag, Jättemycket! :/
Kan ni gissa varför?

Jo, jag har nämligen fått en rejäl "skid-solbränna" i ansiktet. Dvs knallrött ansikte
med två vita cirklar runt ögonen av ögonskydden.  Riktigt gulligt.

Emma & jag väntade på Malin när hon kom ut från tandläkaren och så fort jag
vände mig om så sa hon "O vadfan har du gjort då? HAHA"
Fast det var hon som hade hängläpp och såg misshandlad ut :P

Vart riktigt mallig idag när Ayhan berättade hur duktig hon tyckte jag var
och att det inte var så vanligt att man tyckte att praktikanter var det.
Hon berättade också att hon har gillat att arbeta med mig och tyckte att vi skulle bli kollegor.
Så hon ska rekommendera mig för chefen och jag ska söka jobb.. Trallaa! :)

Sattes på prov utav mini-chefen idag också.
Jag fick en pall med dricka som jag skulle plocka upp helt själv samt fronta
på drickavdelningen. "Det hinner du nog på en timme, innan du slutar"
Snacka om att jag fick slita som ett djur för att hinna få upp allting och att de skulle se
snyggt ut. Var panik kissnödig men jag hade verkligen inte tid om jag skulle hinna klart i tid. Haha.


Har min näst sista dag på willy:s imorgon, tänka sig. 

Efter det blir det träning på gymmet och därefter bio, Män som hatar kvinnor
17:45 på spegeln tillsammans med Mamma&Pappa, Syster&Jocke. Mycket trevligt=)



Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0