Helgsummering.

Oboy, vilken mysig helg jag har haft!

I fredags slutade jag 1 timme tidigare på willy:s och begav mig till gymmet.
Sen åkte jag hem en sväng och duschade, åt gröt (haha, festlig middag) och fixade lite.
Därefter tog jag och Malin bussen in till stan för att tillbringa våran kväll
med vänner och bekanta. En riktigt trevlig förfest/inflyttningsfest hos Simon and Albin blev det.
Jag anklagade fel kille för att vara "robert wells skitsnackaren" och sedan var det
bara galet. Vi träffade ett gäng trevliga killar från göteborg utanför som spammade
min telefon resten av kvällen..

Sen skulle de andra bege sig ner på stan för att gå på BJ medans jag och Malin
inte var speciellt sugna på krogen så vi tog bussen ner till stan utan att veta vart
vi skulle. SPÄNNANDE!

I väntan på bussen träffade vi ett gäng trevlig utlänningar som började prata
och när vi väl kom på bussen var det en som tog för sig och satt sig med oss.

Malin som inte var så nykter började hojta på en ensam och snygg kille som satt
lite längre fram. "KOM BAK TILL OSS" Hojtade hon.
Vilket han gjorde. Treevligt!  Erik hette han och var kock och påväg till Williams!
Vi inte var sena att hänga på. Så williams blev det och den mystiske
utlänningen följde tydligen med.

Där inne träffar jag två bekanta ansikten, Emil och J (Alexander) :D
"Du är snygg, fortsätt med det" Haha finns det några skönare...

Hursomhelst vart det lite fight med den där utlänningen.
Visste ni att Daniel är ett vanligt namn i irak?
Han bjöd mig iallafall på en Tequila och sedan var vi igång igen.

Han frågade om han fick kyssa mig och det var då våran stora lögn
blossade upp om att jag hade pojkvän. Som han vägrade att tro på.
Han hade bott i sverige i 8år och var bättre på svenska än jag själv.
Men vi valde ändå att prata engelska emellanåt för skojs skull.
Efter ett tag blev Malin även lesbisk. 
Han vägrade att ge sig och hela tiden försökte han kyssa mig men jag körde
snygga undan manövrar och kom upp med nya lögner hela tiden. HAHA
Han påstod att han verkligen tyckte om mig pågrund utav mina goda
egenskaper
som jag nämnt. haha!

Det hela slutade iallafall med att jag nästan skrek åt han att han skulle
 gå därifrån. Ville verkligen inte ha något me den där slusken o göra. 
Men som väntat vägrade han gå och det slutade med att jag försvann
och hittade en trevlig tjej jag gömde mig med. 

Jag körde en fuling och bad vakten slänga ut han men han hade noterat att jag
kom tillsammans med Daniel så han påstod att jag var elak som försökte
få honom utslängd.. Hmm! 

Därefter träffade vi Malmö och c.o som var snäll o hämtade våra grejjer diskret. 
Sen var det dags att gå till bussen. Eller jag och Malmö sprang, nyktra som satan! ;)

Buss hem, Äta, Sova!

Lördag!
Mallan & Jag vaknade tidigt och det luktade fylla i mitt rum, Mmmm!
Sen tog vi de lungt och hade lite manikyr och när jag senare var körklar begav vi oss
 till solariumet för att bättra på brännan lite. 

Runt 4 samåkte vi med pappa till gimo för att fixa oss och
handla med tessi inför en myskväll i vattmyren. 
En riktigt god middag, massa skitsnack, guitar hero och melodifestivalen. Mysigt!!

Söndagen.. bestod av sovmorgon och halv 1 tog jag bussen in till stan
för att gymma med Annica! Vi körde en riktig genomkörare med kondition, 
ben, armar, mage, rygg, rumpa. Därefter bastade vi och jag skrubbade mig från
topp till tå. Snacka om fräscht! ;)

Sen hämtade Malin upp mig vid vaksala och jag var hennes krycka på gränby.
Hon skulle köpa ett par av mina fantastiska leggings. Hon vart nog lite avundsjuk där ;)
Så vi strosade runt lite, Malin handlade och vi köpte en varsin BH för 20kr! :O
Därefter fikade vi på Barista och mös! =)

Trevlig helg kan man säga!
Skulle ha gått på bio med R nu på kvällen också men vi bestämde att vi får ta det i veckan istället.
Kliver ju upp innan klockan 6 imorgon och dessutom är det min sista vecka på Willy:s!

Det här blir spännande!

Hoppas ni har haft en bra helg!


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0