Ett okvinnligt inlägg

En sak som skiljer mig och min familj åt är att jag gillar att fiska, and they don't.
Jag har förmodligen fått det intresset av mina morbröder och kusiner..
Därför händer det nästan aldrig att vi fiskar om det inte är med morbröderna..

Men idag fick jag med mig Malin så vi åkte en sväng till vällen och tjuvfiskade =)
Fiskade och fiskade...Vi metade. ;P
Men det var nog första gången jag var med om att det nappade så mycket
på metspö. Redan efter 1 minut nappade det. Då är det roligt ;)

Tillochmed pappa var imponerad av våran fångst.
Nu blir kissemissen hampus glader.

Största braxen är 22cm och väger 100g ;P


Kommentera gärna :)
Postat av: Malin

Ofta du mätte och vägde dem! hahaha knäppo <3

2009-05-21 @ 16:35:56
URL: http://mallibrall.blogg.se/
Postat av: mall

haha, det var pappa som ville att vi skulle göra det! Han vart riktigt faschinerad, haha!

2009-05-21 @ 17:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0