FÄRDIG

ÅÅÅÅÅH! Jag har äntligen hittat MIN studentklänning!!! =)

Strax innan klockan 11 anlände jag till Sthlm och gick då raka vägen
till Scala. Det vart nästan ett "hallelulja-moment" för mig när jag såg alla
vackra klänningar. ÖGONORGASM!

Prövade 5 klänningar och lyckades utse en klar favorit av dessa.
När jag sen visade upp den för tjejerna i klassen när jag kom till skolan
så tjoade dom om att det stog Malin på den. Haha, va söta dom är!
Klänningen var tydligen jag i ett nötskal. =) Perfect Match!

Skor lyckades jag också hitta till slut, efter mycket om och men.
Det vart ett par ganska enkla vita pumps med en lite tjockare klack.

Nu är det 4 dagar kvar i skolan...Min mage pirrar!


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0