Försmak på sommaren ☺

El & HR's skiva på people.
Det var egentligen inte tänkt att vi skulle gå på skivan men sen visade det sig
att alla andra skulle det..så vi ville ju inte va sämre vi. ;P
Ångrar verkligen inte att vi gick på den heller, var så jävla roligt!

Malin kom hit så vi fixa oss lite och sen joinade vi resten av det förfestande folket
hemma hos jewlia =) Därefter bar det av med den fullproppade 9 bussen in till stan.
Är det något vi är bra på i östhammars kommun, så är det att ha roligt på bussar. Haha!
Det hinkades bag in box vin samt malibu groggat på apelsinjuice - så fyllan satt där den
skulle kan man säga ;)

Röjde gärnet på people i 2 roliga timmar innan vi motvilligt gick till den sista bussen
som gick klockan 12. Ibland är det bra att man tänker till i förväg..Alla utgångar kan inte ha
lyckliga slut! Jag skyller mitt slut på Hedlund eftersom han rådde mig att ta den drink
med mest alkohol i, därför blev mitt sista glas, vitt vin. ;P
Lite besviken vart jag över att det inte fanns någon dagg att slicka, hahah!


Malin, Tessi och festvärden Julia!


Tessipluppan


Grabbarna grus


Vad säger man, jag är unik..


Jag & Vickan


Linus: Malin, om polisen kommer kan du åka fast för cykelfylla.


Pekka och Petter - Taggade!

Skål!


Bäst på fest?


En trevlig kille som bjöd på knä på bussen.

Tack för en rolig kväll sötnosar, ni påminner om solen!


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0