Grapefruktdiet

Dagen med stort D för grapefruktdieten.

Har lyckats dragit på mig ett jobbigt sockersug dom här dagarna
jag har haft ont i magen..Och det är verkligen inte okej så här 1 månad innan
studenten, haha. Så idag påbörjade jag som sagt med grapefruktsdieten.

Eftersom jag är ett stort fan av grapefrukt så kommer de här att gå kanon.

Men tro nu inte att jag bara tänker äta grapefrukt. Neeeejneeej.
Såhär kan matupplägget se ut:

Frukost: En halv grapefrukt, två stekta ägg, två stekta skivor bacon en kopp kaffe eller te.

Lunch: En halv grapefrukt, magert kött, grönsallad. Du kan själv bestämma hur mycket kött du vill ha. Se till att så att du blir mätt. Köttet kan vara nött, fläsk eller kyckling

Middag: En halv grapefrukt, magert kött, grönsallad. Du kan själv bestämma hur mycket kött du vill ha. Se till att så att du blir mätt. Köttet kan vara nött, fläsk eller kyckling. En kopp kaffe eller te

Kvällsmål: Ett glas tomat juice.


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0