Having a good day

Vaknade med världens sämsta humör imorse.. Klassen var inte på sitt
bästa humör heller, så där satt vi framför datorerna helt surmulna och tråkiga.
Men 12:40 skolkade jag lite och tog bussen ner till friskis & unnade mig lite Lunchspinning.
Att en sån liten grej kan göra en hel dag, det är ju underbart.
Det var ett riktigt skitjobbigt pass men när jag kom ut därifrån så sken
solen, helt fantastiskt.

Sen var det bara att bege sig tillbaka till skolan för att fortsätta arbeta, med ny energi.
Vi har hur mycket som helst nu och allt inom GKn ska in nästa vecka.
Sen ringde även Jana från willy:s och meddelade att jag skulle jobba på lördag, 12-19.
Då passade jag även på att ta upp hur det blir i sommar ( vilket jag inte hade en susning om)
Och om jag blev glad när hon sa:  "Jag har skrivit upp dig på mycket jobb i sommar".

Nu vart jag sugen på att hyra någon av studentlägenheterna som står
tomma i sommar då det är många som åker hem.
Men ja, jag spar ju pengar om jag bor hemma. Vi får se hur jag gör! =)


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0