Noll fjärilar

Jag saknar spänning i mitt liv just nu, det är bra trist och tråkigt ATM.
Killarna är drygare än någonsin så att försöka hitta någon vettig, det kan man glömma.

Fick en liten flash back från förra sommaren då vi var några tjejer som mös vid
bryggan där vi träffade ett par härliga killar som vi sedan följde med hem på "fest".
En kille frågade mig om jag ville ha något att dricka så vi gick ut i köket och det var sådär
pinsamt och sött ni vet..Vi stod o pratade, drack juice och han charmade mig totalt..
Kort därefter blev vi tjejer dock utkörda eftersom vi var blondiner(haha)..Vi skulle höras
av dagen efter och det gjorde vi men vi var på olika ställen och sen blev det inget av.

Idag är jag tacksam för att det inte blev något mer då denna killen visade sig gå på min
skola. Och det är redan nog så pinsamt att träffa på dom i korridoren.
Där fick man för att man e gammal o stram liksom, haha.

Tänk om något sånt spännande och fjärilslikt kunde hända just nu.. I need it!


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0