Sommarkär

Under en mysig kvällspromenad kom jag på att jag verkligen älskar sommaren.
Egentligen är det ju inte så märkligt men det finns nog ingenting jag uppskattar
så mycket som just sommaren. Känslor och minnen.

För en sekund fick jag för mig att det luktade cirkus och sen fantiserade jag mig bort
till campinglivet. Solsting eller förälskelse? Båda och kanske.

Saker jag förknippar med sommaren



Jag kunde hållt på i evigheter om jag velat...Syrenhäck, solbränna, flugor.....


Kommentera gärna :)
Postat av: Tessi

Man kan inte annat än att älska sommaren, just nu sitter jag och lyssnar på en ordentlig sommarlåt samtidigt som solen skiner och fåglarna kvittrar och det luktar så där som bara sommar gör. Jag får faktiskt ett kärlekspirr i magen:)

2009-06-01 @ 10:39:44
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0