Studentfeber

Idag är det exakt 1 månad kvar till studenten och endast 14 skoldagar kvar för min del.
Men jag har ett problem.. Klänningen..

Ibland önskar man verkligen att man själv var designer så att man kunde designa
vackra/underbara klänningar helt själv. Eftersom det är mitt absoluta favoritplagg är jag
väldigt kräsen.. Extra kräsen är jag med studentklänningen, löjligt kräsen..

Jag vet inte hur den ska se ut, men en sak vet jag..och det är att när jag
väl hittar den då är det den rätta.

Sweet Dress SEK 249, Rare Fashion - NELLY.COM
  Sweet Top SEK 349, Rare Fashion - NELLY.COM 
Är det hon eller klänningarna som är fina? Otroligt snygg modell.

En vacker dag ska jag designa mina egna klänningar...en vacker dag.

Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0