Fullspäckad helg

Söndag kväll och jag är död, är det konstigt? Inte ett dugg.
Kom hem från den fantastiska kryssningen runt halv 10 i fredags kväll.
Sen stördes min enda sömn av ett jävla sms från en okänd norsk.
"Jag vet att du icke bryr deg om meg, men är du ok?" Haha xD
Sen ringde alarmet klockan 9 och då var det bara att ge sig iväg och jobba i 7timmar.

7 jobbiga timmar..
En "felfri" man skällde ut mig för ett misstag jag gjorde men som var lätt att
åtgärda bara han gick till förbutiken. Men istället för att visa lite förståelse för att
folk kan göra misstag så stog han och snackade en jävla massa onödigt skit när
han packade i sina kassar. Hade det inte varit förbjudet så hade jag skrikit tillbaka
på honom och mosat ner honom..Kände hur det brännde bakom ögonlocken.
Jävla idiot och glädjedödare, du förstörde min dag.

20:00 kom jag hem denna lördag och då vankades det ESC och besök av linnéa.
Somnade till och från under de olika bidragen och kunde knappt hålla ögonen
öppna när Norsken segrade. En skandinavisk seger, Hurra!
00:00 låg jag i sängen och 06:00 ringde nästa alarm, Godmorgon jobb på Tilly.

Har haft en mysig dag i stallet, förmodligen den sista också.
Men nu är jag riktigt trött och näsan som är full av damm är ur funktion.
Har inte hunnit återhämta mig från kryssningen än och lär nog heller inte göra
det på ett tag. Imorgon jobbar jag 17 - 21:15 på Willys därefter blir det KMT's skiva.

Citerar Milla: "Arbetarjävel".


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0