The sun is shining

Jag säger bara, herregud vilka fina vänner jag har. =)

Idag har jag haft en riktigt mysig lördag. Den började med en skön
promenad innan frukost med fågelkvitter och doftande blommor.
Sen tog jag itu med dammen som skulle tömmas och göras ren.
Det är ju så himla värt det när man kan utnyttja solen samtidigt.

Sen bar det av till uppsala och stadsteatern med Annica där storasyster skulle
ha dansuppvisning. Vi fick skåda många olika dansformer, vissa var underhållande,
andra mindre underhållande.Syrran dansade iallafall dancehall, riktigt duktig var hon.
Inte trodde man väl att hon kunde skaka rumpa sådär, haha!

Efter föreställningen mötte jag upp Paulina och Angelica. Vi gick och köpte
mat åt mig (grillad kyckling, muuums) samt små söta belgiska jordgubbar.

Sen strandade vi i stadsparken med god mat, trevligt sällskap och underbart väder.
Åh, en söt långhårig chihuahua vid namn Casper kom förbi och mös med oss.
EN SÅN SKA JAG HA!

 
SÖT VA? =) Fast casper var vit och hade ljusbruna fläckar runt öronen. ÅH!

     
   

Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0