Trött, tröttare, tröttast

Godmorgon, idag har jag världens tröttaste morgon.

Somnade strax efter 22 igår, med en ögonbindel för att stänga ute ljuset.
När alarmet ringde halv 7 var jag långt ifrån vaken och strax innan 8 när
jag var tvungen att gå upp så hade jag påsar under ögonen.

Jag ligger rejält efter med sömn efter allt jobbande och festande på sistone.
Sen har jag gått och blivit förkyld också, inte så konstigt med tanke på att
jag aldrig låter min kropp vila. Som pappa alltid tjatar om. 

Har mycket att göra idag, ska skriva ut och fixa det sista innan Elevexpo.
Vi har nämligen utställning på våra saker ons-tors. Sen är vi i princip klara med ALLT.

Någon som vill följa med till Stockholm imorgon kanske? =) 
Jag skäms att säga det, men studentklänningen ska inhandlas. 

Nu har vi redovisning, Puss!




Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0