KMT/IPs studentskiva ☺

Herrejävlar vilken rolig skiva det var igår. Så jävla värt. =)
Efter jobbet smet jag in på MAX toa och böt om och bättrade på sminket lite
innan jag begav mig till de andra prissarna på Göteborgs Nation.

Där fanns det bara en massa kändisar och trevliga människor. Drickan
var också hyffsat billig så en öl & en fisherman slank ner sådär, på en måndag.
Vi dansade limbo och körde crazy-jump-dance när svennebanan spelades, haha!

Träffade även mina två kära kusiner som bidrog till massa trevligheter under kvällen.
När klockan var 1 hade tre roliga timmar passerat och då var det slut på det roliga.
Den bokade bussen väntade på oss och vi hade en skön bussresa hem.

ALLA SOM INTE VÅLDTAR ÄR DANSBANDSMÄN.

SÄG OA marmelad SÄG OA marmelad!


     

     
Göteborgs, KusinDavid, FullEngis, Crazy people, KusinSimon/malls, Ballongposé a la
Malin, Malin y Fredrik.


Kommentera gärna :)
Postat av: Tessi

:O bajsunge!!! tog du inge kort på huvudrollen????

2009-05-20 @ 21:51:03
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0