VEM I DIN KLASS

Har längst hår? Amanda (dreads)
Har finast ögon? Elin
Är längst? Matilda?
Är kortast? Jag xD
Störst fötter? Oj ingen aning. Amanda?
Är smalast? Linn
Är rikast? Lidingö-emil
Är bäst i skolan? Amanda/Matilda
Är roligast? Simon/Emil
Är omtänksammast? Elin
Bor närmast dig? Amanda, Matilda, Simon
Är blondast? Linn
Är smartast? Amanda/Emil
Har kille/tjej? Amanda, Simon, Linn ?
Har coolast mamma? vettesjutton, Elin?:D
Har coolast pappa? Jag? Tss ;)
Är positivast? Jag
Är mest bortskämd? Elin
Använder mest smink? Amanda, Jag, Elin?
Är äldst? Ingen aning, Elin?
Känner dej bäst? hm.. Matilda & Frida mest kanske.
Är några i din klass tillsammans? Icke
Vem är mest omtyckt av eran gympalärare? Helt klart jag.
Vem fjäskar mest? Simon & Emil, haha.
Är det någon som är kär i er lärare? Frida ;)
Vem tror du kommer gå ut med högsta betyg? Amanda, Matilda
Vem låter mest? Jag & simon? haha
vem dansar mest? Jag? xD
Vem pluggar mest på fritiden? Matilda?
Vilken kille är mest omtyckt bland tjejerna? Rickard
Vem är alltid glad? Frida, Mia, Jag?
Vem blir alltid färdig med proven först? Amanda?
Vem har sömnproblem? Ingen?
Vem säger "daaaah" oftast? Emil? haha, men jag kan höra mia säga det.
Vem glömmer alltid att göra läxorna? Alla
Vem beter sig vuxnast? Matilda, Jimmy
Vem lyssnar på Carola? Frida ;)
Vem gör alltid bort sig? Vi turas om
Vem sjunger bäst? Lika kassa allihop ;)
Vem kan prata flest språk? Ingen aning
Vem kan slåss bäst? Simon

Kommentera gärna :)
Postat av: Matilda

Haha, tack så mycket! :P

Vart är jag vuxen någonstanns?!

Och det där med att jag pluggar mest vet jag inte vart du har fått det ifrån. :P Men men, jag får väl ta det som en komplimang.



Vissa saker stämmer bra, andra mindre bra. :P Hahaha

2009-05-12 @ 21:39:04
URL: http://haglundmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0